הרב אביגדור חיות: "רוצים תיקון בתשתיות; לא עריפת ראשים"

אייל ראובן No Comments on הרב אביגדור חיות: "רוצים תיקון בתשתיות; לא עריפת ראשים"

הרב אביגדור חיות ששכל את בנו באסון מירון: "עוד ב'שבעה' ביקשנו ועדת חקירה, אמרנו שאנחנו לא מחפשים עריפת ראשים, זה לא יחזיר לנו את יקירנו. רק למנוע את האסון הבא. למי זה עזר שמפקד המחוז הצפוני שם את המפתחות והלך הביתה? צריך מסקנות לשינויים פיזיים במירון"

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הרב אביגדור חיות, ששיכל את בנו ואת תלמידו באסון מירון, שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (רביעי), על מכתבי האזהרה ששלחה ועדת החקירה החוקרת את האסון לחלק מהנחקרים.

"אנחנו שמחים לראות שהוועדה פועלת", פתח חיות. "אנחנו לא מחפשים עריפת ראשים אבל מטבע הדברים במדינה דינאמית כמו שלנו זה היה נכנס מתחת לשטיח ואנחנו שמחים שהוועדה עדיין חיה וקיימת ועושים את המאמצים למנוע את האסון הבא. אם כתוצאה מזה יחדדו את הנהלים זה דבר מאוד מבורך".

הוא הוסיף: "אנחנו ביקשנו ועדת חקירה עוד בשבעה, ואמרנו שאנחנו לא מחפשים עריפת ראשים, זה לא יחזיר את יקירנו. אנחנו רק רוצים למנוע את האסון הבא. אם זה חיסול חשבונות אין לזה שום מטרה, מה שראינו השנה בל"ג בעומר זה לחנוק אירוע ולא לקיים אותו וזה היה בושה וחרפה. למי זה עוזר שמפקד המחוז הצפוני שם את המפתחות והולך הביתה? צריך מסקנות לשינויים פיזיים במירון".



0 תגובות